Luna

Hier staan alle paarden en ponys die op dit moment met de kampen meedoen.
Plaats reactie
spikkel
Berichten: 113
Lid geworden op: 22-01-2014 10:51

Bericht door spikkel » 07-05-2014 23:21

Wat een mooie pony!
Hoe neemt ze de sprongen? Ruim erover of stapt ze er liever overheen zolang dat mogelijk is?
Is ze helemaal wit? Of meer schimmel: met grijze/bruine knietjes ; ) wil ik gewoon weten.
Super veel zin in ponykamp van 29 mei tot 1 juni
Xx Loeka en Ilse

mijn voorkeuren: Tirza(!), Indie, Iskra (Ilse)
mijn voorkeuren: Hymne(!), Luna(!), Vindor, Gilja. (Loeka)

Annemarie
Site Admin
Berichten: 477
Lid geworden op: 15-11-2012 21:46

Bericht door Annemarie » 09-05-2014 08:20

Luna is bijna helemaal wit, ze springt meestal wel aardig over de sprong heen.

Talithavm
Berichten: 65
Lid geworden op: 26-01-2014 13:11

Bericht door Talithavm » 09-05-2014 15:40

was super op luna, mis je!!

roskamgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-08-2014 17:23

Bericht door roskamgirl » 02-08-2014 17:40

luna is echt een super pony! :D
ze is wat eigenwijs in de bak maar als je goed doorzet doet ze geen vlieg meer kwaad, tijdens de buitenritten is ze niet heel vlot (in de bak wel) maar ook als je daar goed doorzet wel, je hoort t al je moet dan ook niet iemand zijn die snel opgeeft. t duurt altijd wel even (bij mij een dag) voordat ze bijv heel lief naar je toe komt lopen in de wei enzo, ze moet je eerst even leren kennen. maar daarna doet ze echt alles voor je! in de wei als ik naar dr toe kwam lopen hinnikte ze altijd naar me, en tijdens het poetsen en opzadelen is het ook echt zoooon schatje <3 ze heeft wel ook echt de leukste en grappigste streken :lol: bij mij deed ze bijv een x toen ik dr voorhoef uit wou krabben gaf ze me met dr neus een duwtrje tegen mijn rug waardoor ik bijna naar vooren viel :lol:
twas gwn echt de leukste week ever! kga luna ook echt superrrrr erg missen :cry: hou van dr! <3

Plaats reactie